Entegre Yönetim Sistemi
Entegre Yönetim Sistemi Politikamız;
Şirketimiz;
Müşteri ihtiyaç ve beklentileri doğrultusunda ürün ve hizmet sunarak müşteri memnuniyetini sağlamayı,
Müşteri memnuniyeti odaklı bir yaklaşımla; gelen müşteri başvurularını en kısa sürede ele almayı, objektif, adil ve gizlilikle değerlendirmeyi, belirlenen sürelerde çözüm sunmayı,
Doğal kaynakları en verimli şekilde kullanmayı, sıfır atık yaklaşımı ile atıkların yönetilmesini ve iklim değişikliği etkilerinin azaltılmasını sağlayarak çevreyi korumayı,
Çalışanlarımızın sağlığının korunması, iş kazalarının önlenmesi için güvenli ve sağlıklı çalışma koşullarını sağlamayı,
Şirketimizin ve paydaşlarımızın tüm bilgi varlıklarını etkin yönetmeyi, gizliliğini ve bütünlüğünü korumayı, yetkiler dâhilinde erişilebilirliğini sağlamayı,
Bilgi güvenliği ihlali olaylarına etkin müdahale etmeyi ve ihlal olaylarının tekrarını önlemeyi, bilgi güvenliği tehditlerini azaltarak hizmetlerimizin sürekliliğini sağlamayı,
Enerjinin verimli kullanılması ve enerji performansının iyileştirilmesi için enerji verimliliği sağlayan ürünleri, hizmetleri ve teknolojileri tedarik etmeyi, enerji performansı yüksek tasarımları desteklemeyi,
Entegre Yönetim Sistemini etkileyebilecek mevcut ve oluşabilecek riskleri yönetmeyi ve gerekli önlemleri almayı,
Yasal ve diğer şartlar ile tüm uygunluk yükümlülüklerine eksiksiz uymayı,
Çalışanlarımızın farkındalık ve yetkinliklerini artırarak yönetim sistemleri kültürünü içselleştirmeyi,
Süreç yönetimi yaklaşımı ve çalışanların katılımıyla Entegre Yönetim Sisteminin etkinliğini sürekli iyileştirmeyi, sürdürülebilirliğini sağlamayı taahhüt eder.
Neden Entegre Yönetim Sistemi?
Şirketimizde farklı birimler altında takip edilen/uygulanan kalite, müşteri memnuniyeti, iş sağlığı ve güvenliği, çevre ve bilgi güvenliği ile enerji verimliliği yönetim sistemlerinin tek çatı altında toplanarak, Entegre Yönetim Sisteminin uygulanması ile;
- Süreçlerin etkin bir şekilde yönetilmesi, maliyetlerde azalma, uygulamalarda standardın sağlanması, genel müdürlük ve başmüdürlük birimleri arasında iletişim ve sinerji sağlaması, yapılan iş ve işlemlerin tek elden yönetilerek iş yükünün azaltılması, sorunların kaynağında çözülmesi, dokümantasyonda sadeleştirme ve standardın sağlanması amaçlanmış,
- Belgelendirme, iç tetkik, Yönetimin Gözden Geçirmesi (YGG) toplantıları vb. ortak faaliyetlerin bir arada yapılması ile zamandan, insan kaynağından ve maliyetlerden tasarruf sağlanması hedeflenmiştir.
Yönetim Sistemleri Yolculuğumuz;
Müşteri şartlarını karşılamak ve hizmet kalitesini iyileştirmek için ISO 9001 Kalite Yönetim Sistemini,
Müşteri memnuniyeti odaklı bir yaklaşımla; müşterilerin değişen talepleri ile olası memnuniyetsizliklerini objektif, adil ve gizlilikle ele alarak değerlendiren, buna uygun iletişim kanalı sunmak üzere ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemini,
Yaşanabilir bir dünyanın gelecek nesillere miras bırakılmasını, köklü Şirketimizin çevreye duyarlılığını, sürdürülebilir kaynak yönetimini ve iklim değişikliğini önemseyerek doğaya verilen zararı minimize etmek için ISO 14001 Çevre Yönetim Sistemini,
Güvenli ve sağlıklı bir çalışma ortamı ile çalışanların sağlığına ve güvenliğine duyarlılığı için ISO 45001 İş Sağlığı ve Güvenliği Yönetim Sistemini,
Müşteri ve çalışanların bilgilerinin güvenliğinin gizlilik, erişilebilirlik ve bütünlük ilkeleri doğrultusunda yürütülmesi için ISO 27001 Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemini,
Enerji verimliliğinin artırılması, enerji tüketimlerinin azaltılması ve enerji performansının iyileştirilmesi için ISO 50001 Enerji Yönetim Sistemini uygulayan Şirketimiz 2018 yılından itibaren Entegre Yönetim Sistemine sahiptir.
Yönetim Sistemi Belgelerimiz