İnternet BankacılığıOnline İşlemler

Hizmetlerimiz

GÖLKÖY-GÜZELYURT YÜK VE YOLCU TAŞIMA MÜSADELİ TALİ POSTA HATTI İHALESİ

İhale (Son Teklif Verme) Tarihi:

30 Mayıs 2025

İHALE İLANI 

 

ORDU  PTT BAŞMÜDÜRLÜĞÜNDEN

 

Hizmet alımı suretiyle Başmüdürlüğümüze bağlı işyerlerimiz arasında yük ve yolcu taşıma müsaadeli olarak posta taşıma işi yaptırılacaktır.

İhale Kayıt Numarası: 2025/746007

  1. Adres: ORDU PTT Başmüdürlüğü, Bahcelievler Mah.296 sok. No: Altınordu Telefon: 0 (452.) 234 27 27/129 Faks: 0 (452.) 234 02 47 KEP Adresi: ptt.ordubasmudurlugu@hs01.kep.tr.
  2. İhalenin Adı: Hizmet alımı suretiyle Gölköy-Güzelyurt  posta hatlarında yük ve yolcu taşıma müsaadeli posta taşıma işi.
  3. İhale konusu iş uzatma süresi hariç 12/06/2025 - 30/04/2027 tarihleri arasında 23 Ay süreyle yaptırılacaktır.
  4. İhale 30/05/2025 tarihinde saat 10.00 ‘da Başmüdürlüğümüz Satınalma Müd.’ce yapılacak olup, ihaleye katılabilme şartları ile istenilen belgeler sözleşme ve şartnamede gösterilmiştir.
  5. Kısmi Teklif Verilmesi: İstekliler posta hatlarının tamamına yada kısmi teklif verebilirler.İsteklilerin üzerinde kalan kısımları her biri için sözleşme imzalanacaktır.
  6. İstekliler; ihaleye ilişkin teklif mektuplarını ve İdari Şartnamenin 2. maddesinde yazılı belgelerin tamamını 30/05/2025 günü saat …10.00’e kadar  ORDU.. PTT Başmüdürlüğü Satınalma  Müdürlüğüne elden verebilecekleri gibi alma haberli olarak kayıtlı gönderi şeklinde gönderebilecektir. Ancak, postadaki muhtemel gecikmelerden Şirketimiz sorumlu değildir.
  7. İhaleye ilişkin evrakları (Sözleşme ve Şartname v.b) ORDU. PTT Başmüdürlüğü Muhasebe ve Finans. Müdürlüğü. Veznesinden KDV dahil 100,00 TL (Yüz TL) bedel ile makbuz karşılığında temin edilebilir. Sözleşme ve Şartnamenin satın alındığına dair makbuz istenilen belgeler arasında sayılacaktır.
  8. Tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren en az 90 takvim günü olmalıdır. Bu süreden daha kısa süreli geçerli olduğu belirtilen teklif mektupları değerlendirmeye alınmayacaktır.
  9. Geçici teminatı tutarı, istekli tarafından teklif edilecek (KDV hariç) aylık bedel ile 23. aylık taahhüt süresinin çarpımı sonucunda bulunacak tutarının % 3’ünden (yüzde üç) az olmamak üzere isteklilerce belirlenecektir. Geçici teminatın teminat mektubu olarak verilmesi halinde, ihale tarihinden itibaren en az 90 günlük süreyi kapsaması gerekmektedir. Teminatın Tedavüldeki Türk Parası veya Devlet İç Borçlanma Senedi olması halinde ihale saatine kadar ORDU. PTT Başmüdürlüğü Muhasebe.ve Finans.Müd. Veznesine yatırılması gerekmektedir. 
  10. İsteklilerce ihale dökümanların içinde yer alan İdari Şartname, Teknik Şartname ve İhale Ek Şartları dökümanlarında yer alan hususlara göre belgelerin tamamı teklif mektubunda olması zorunludur.
  11. İsteklilerin vermiş olduğu belgelerin sahte olduğunun tespiti halinde, teminatı İdareye gelir kaydedilecek ve haklarında Cumhuriyet Savcılığına suç duyurusunda bulunulacaktır.
  12. İhale saatinden önce veya sözleşme imzalanıncaya kadar her aşamada, tüm katılımcılara bildirilmek şartıyla ihalenin ertelenmesi, tekliflerin reddedilmesi ve ihalenin iptal edilmesinde PTT serbest olup, isteklilerce PTT’den herhangi bir hak talebinde bulunulamayacaktır.
  13.  Posta Hatlarına İlişkin özel şartları ORDU PTT Başmüdürlüğü İşletme Hizmetleri Müdürlüğünden bilgi alabilirler.
  • idari_sartname.doc

  • ihale_ilani_(Yuk-Yolcu_Tasima_sartli)GoLKoY-GuZELYURT_HATTI.doc

  • SAT.FR82_4_Hizmet_Alimina_Ait_ihale_Ek_sartlari.doc

  • SoZLEsME_oRNEgi.doc

  • Teknik_sartname.pdf