PTT A.Ş. ANTALYA BAŞMÜDÜRLÜĞÜNE BAĞLI BAŞMÜDÜRLÜK İHALESİ
İhale (Son Teklif Verme) Tarihi:
İKN:2025/685022 İLAN
PTT A.Ş. ANTALYA BAŞMÜDÜRLÜĞÜNE BAĞLI BAŞMÜDÜRLÜK HİZMET BİNASINDA (DENİZ MAH. GÜLLÜK CAD.) 1 ADET, ANTALYA POSTA/KARGO İŞLEME MÜDÜRLÜĞÜNDE (ARAPSUYU) 1 ADET VE AKDENİZ SANAYİ POSTA/KARGO DAĞITIM MÜDÜRLÜĞÜNDE (AKDENİZ SANAYİ SİTESİ) 1 ADET OLMAK ÜZERE TOPLAM 3 ADET ÇAY OCAĞININ İŞLETİLME HAKKININ KİRAYA VERİLMESİ İHALESİ.
1) PTT A.Ş. Antalya Başmüdürlüğünün mülkiyetinde olan ve Başmüdürlük Hizmet Binasında bulunan (Deniz Mah. Güllük Cad.) 1 (Bir) adet Çay Ocağı 1 (Bir) Ocakçı, 1 (Bir) Garson çalıştırılmak üzere, Başmüdürlük ve Güllük PTT Müdürlüğü personelinin çay ihtiyacını, Antalya Posta/Kargo İşleme Müdürlüğünde (Arapsuyu) bulunan 1 (Bir) adet Çay Ocağı, 1 (Bir) ocakçı çalıştırmak üzere Antalya Posta/Kargo İşleme Müdürlüğü personeli ile aynı binada bulunan Antalya Posta/Kargo Dağıtım ve Konyaaltı PTT Merkez Müdürlükleri personelinin çay ihtiyacını, Akdeniz Sanayi Posta/Kargo Dağıtım Müdürlüğünde (Akdeniz Sanayi Sitesi) bulunan 1 (Bir) adet Çay Ocağı 1 (Bir) ocakçı çalıştırılmak üzere personelin çay ihtiyacını karşılamak için toplam 3 (Üç) adet çay ocağı Kapalı Teklif Almak suretiyle çay ocağının işletme işi kiraya verilecektir.
2) İhale kısmi teklife kapalı olup, 3 (Üç) çay ocağı için teklif verilecektir.
3) Anılan Çay Ocaklarının kira bedeli; her bir çay ocağı için ihale sonucu belirlenecek
KDV dahil bir bardak çayın fiyatı ....x300=........TL (+ KDV )’ dir.
4) Kiralama süresi 2 (İki) yıldır.
5) İhalenin yapılacağı yer: Antalya PTT Başmüdürlüğü Deniz Mah. Güllük Caddesi No:5 Kat:7 Toplantı salonu 07102 Antalya, İrtibat telefonları: 0242 244 08 12/1701, Fax: 0242 244 01 94’ dür.
6) Kiralama ile ilgili ihale 26/05/2025 Pazartesi günü saat 10.30’da Antalya PTT Başmüdürlüğü Deniz Mah. Güllük Cad No;5 Kat;7 toplantı salonunda yapılacaktır.
7) İhale konusu üç adet çay ocağının işletilme hakkının kiraya verilmesine ait İhale Dosyası Antalya PTT Başmüdürlüğü Destek Hizmetleri ve Ulaşım Müdürlüğü 7. Kat Sosyal İşler servisi odasından çalışma saatleri içerisinde (08.30/12.30 – 13.30/17.30) görülebilecek veya 200,00.-TL (Antalya PTT Başmüdürlüğü Muhasebe ve Finans Müdürlüğü Veznesine yatırılacak) bedelle temin edilebilecektir.
8) Bina ve eklentilerinde;
a) Başmüdürlük Hizmet Binasında (Deniz Mah. Güllük Cad.) bulunan çay ocağının aylık kirası çalışan personel sayısı 126 olduğundan sözleşmeye esas bir bardak çay bedelinin 300 katıdır.
a) Antalya Posta/Kargo İşleme Müdürlüğünde (Arapsuyu) bulunan Çay Ocağının aylık kirası çalışan personel sayısı 210 olduğundan sözleşmeye esas bir bardak çay bedelinin 300 katıdır.
b) Akdeniz Sanayi Posta/Kargo Dağıtım Müdürlüğünde (Akdeniz Sanayi Sitesi) bulunan Çay Ocağının aylık kirası çalışan personel sayısı 145 olduğundan sözleşmeye esas bir bardak çay bedelinin 300 katıdır.
9) İsteklilerin ihaleye iştirak edebilmeleri için gerekli belgeler aşağıda belirtilmiştir.
a) Teklif Mektubu
b) Tebligat için adres beyanı,
c) Kanuni ikametgâh belgesi
d) Gerçek ve Tüzel kişilerin vergi numaralarını gösterir belge
e) Şartname bedelinin ödendiğine dair makbuz
f) Kesinleşmiş SGK prim borcu ve kesinleşmiş vergi borcu bulunmadığına dair belgeler,
g) Gerçek kişi olması halinde T.C. Kimlik numarasını ihtiva eden nüfus cüzdan sureti,
Tüzel kişi olması halinde tüzel kişiliğin siciline kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından İdare merkezinin bulunduğu yer mahkemesinden veya benzeri bir makamdan ihaleye ilişkin ilk ilanın yapıldığı yıl içerisinde alınmış tüzel kişiliğin siciline kayıtlı olduğuna dair belge aslı veya noter tasdikli sureti.
ğ) Tüzel kişi olması halinde Şirket ortaklarının hisse durumlarını ve şirketteki görevlerini belirten son durumu ile Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren Ticaret Sicil Gazetesi aslı ve tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri
h) İdari Şartnamenin 11. maddesinde yazılan miktarda 3.000,00-TL (Üçbinlira) geçici teminatın Antalya PTT Başmüdürlüğü Muhasebe ve Finans Müdürlüğü Veznesine yatırıldığını gösterir makbuz.
ı) Tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren en az 60 (altmış) takvim günü olmalıdır.
İhaleye gireceklerin tevdi edecekleri belgeler asıl veya aslı noterce görülmüş tasdikli sureti olacaktır.
Belgelerin aslının ibrazı halinde aslı idarece görülmüştür ibaresi ile tasdik edilmiş örneğide verilebilecektir.
Fotokopi olarak verilen belgeler hiç verilmemiş sayılacaktır.
Yukarıda belirtilen belgeler bir zarfa konularak kapatılacaktır. Bu zarfın üzerine isteklinin adı, soyadı veya ticaret ünvanı ile açık adresi ve teklifin hangi bina ve çay ocağına ait olduğu yazılacak, zarfın yapıştırılan yeri istekli tarafından imzalanacaktır.Teklif mektupları mesai saatleri içinde en geç ihale günü saat 10.30’a kadar Antalya PTT Başmüdürlüğü Destek Hizmetleri ve Ulaşım Müdürlüğü Deniz Mah. Güllük Cad. No;5 Kat;7 Sosyal İşler servisine alındı makbuzu karşılığı teslim edilmesi gerekmektedir.
İlan Olunur.
- Herhangi bir dosya eklenmemiş.
İhale Duyurusu
HGS Etiket Alımı16Mayıs2025İhale Duyurusu
GÖLKÖY-GÜZELYURT YÜK VE YOLCU TAŞIMA MÜSADELİ TALİ POSTA HATTI İHALESİ15Mayıs2025İhale Duyurusu
PTT A.Ş. ANTALYA BAŞMÜDÜRLÜĞÜNE BAĞLI BAŞMÜDÜRLÜK İHALESİ15Mayıs2025İhale Duyurusu
3 YIL SÜRE İLE HAM KART, KİŞİSELLEŞTİRME VE SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR15Mayıs2025İhale Duyurusu
32 ŞOFÖR ÇALIŞTIRILMASI İLE 1202 ADET ŞOFÖRSÜZ VE YAKIT HARİÇ FİLO HİZMETİ SATIN ALINACAKTIR.13Mayıs2025İhale Duyurusu
Kameralı Kart Okuyucu PDKS Alımı9Mayıs2025İhale Duyurusu
250.000 ADET ŞEFFAF KOLİ BANDI ALIMI9Mayıs2025