Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi İlkelerimiz


MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ YÖNETİM SİSTEMİ İLKELERİMİZ 
Kuruluşumuzun iletişim kanalları aracılığı ile zaman kısıtlaması olmadan kolaylıkla iletilebilmesi ile "ULAŞILABİLİR", 
Kişisel bilgilerin korunması ile "GİZLİLİK" prensibine saygı duyan, 
Adil ve tarafsız olarak değerlendirilmesi ile "OBJEKTİF" 
Öneri ve memnuniyetsizliklerini ele alınması ile ilgili yöntemler konusunda açıkça bilgilendirilmesi ile "ŞEFFAF",
Kayıt altına alarak ve yapılan işlemlerle ilgili geri bildirimi sağlaması ile "CEVAP VERİLEBİLİR", 
Süratle çözüme dönük olarak değerlendirildiği ve tekrarlanmaması için gerekli tedbirlerin alınması ile "MÜŞTERİ ODAKLI", 
Talep ve beklentilerin hizmet kalitemizi arttıracağı bilinciyle "SÜREKLİ İYİLEŞTİRME"yi hedefleyen bir yaklaşımı temel amaç kabul ediyoruz.