Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi İlkelerimiz


MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ YÖNETİM SİSTEMİ İLKELERİMİZ 
Kuruluşumuzun iletişim kanalları aracılığı ile zaman kısıtlaması olmadan kolaylıkla iletilebilmesi ile "ULAŞILABİLİR", 
Kişisel bilgilerin korunması ile "GİZLİLİK" prensibine saygı duyan, 
Adil ve tarafsız olarak değerlendirilmesi ile "OBJEKTİF" 
Öneri ve memnuniyetsizliklerini ele alınması ile ilgili yöntemler konusunda açıkça bilgilendirilmesi ile "ŞEFFAF",
Kayıt altına alarak ve yapılan işlemlerle ilgili geri bildirimi sağlaması ile "CEVAP VERİLEBİLİR", 
Süratle çözüme dönük olarak değerlendirildiği ve tekrarlanmaması için gerekli tedbirlerin alınması ile "MÜŞTERİ ODAKLI", 
Talep ve beklentilerin hizmet kalitemizi arttıracağı bilinciyle "SÜREKLİ İYİLEŞTİRME"yi hedefleyen bir yaklaşımı temel amaç kabul ediyoruz.


    Değerli Müşterimiz,


    PTT AŞ. ile ilgili her türlü şikayet , öneri ve bilgi talepleriniz için sizinle iletişim kanallarımızı paylaşmak isteriz.

  • 444 1 788 numaralı PTT Çağrı Merkezi üzerinden 7 gün 24 saat,

  • ptt.gov.tr adresinde yer alan "Bize Ulaşın " formunu doldurarak,

  • Sosyal medya kanallarımız olan www.facebook.com/PTT.Kurumsal ve www.twitter.com/PTT.Kurumsal vasıtasıyla,

  • http://aloptt.gov.tr adresinden canlı destek hattı sayesinde yazışma yaparak,

  • İşitme ve konuşma engelli müşterilerimiz için "Engelli Dostu Numaralar" projesi kapsamında Şirketimizce tahsis edilen 0312 309 59 13 numaralı SMS hattını kullanarak,

  • Cumhurbaşkanlığı İletişim Merkezinin https://portal.cimer.gov.tr adresi vasıtasıyla,

  • Şirketimiz merkezlerini ziyaret ederek, faks, telefon, ve posta yolu ile işyerlerimizde bulunan öneri ve şikayet kutularını kullanarak,
  • Şikayet, öneri ve bilgi talepleri alınmaktadır.