HGS Müşterileri, Müşteri Hizmetleri Sayfasına üye olmaları durumunda otoyol ve köprülerde yapmış oldukları geçiş bilgilerini ve HGS ürünündeki bakiyelerini sorgulayabilmektedirler.
Müşteri Hizmetleri Sayfasında araç plakasına ait ihlallerin olup olmadığı üye olmadan da sorgulanmaktadır.
Müşteri Hizmetleri Sayfasında marka, modele göre araç sınıflandırılması, ağır vasıta araca HGS aboneliği, HGS ürünleri için kolay montaj kılavuzu, sıkça sorulan sorular gibi Hızlı Geçiş Sistemi'ne dair ayrıntılı bilgiler yer almaktadır.
HGS Müşteri Hizmetleri Sayfasına erişmek için
https://hgsmusteri.ptt.gov.tr linkine tıklayınız.
HGS geçiş ve ihlal bilgilerine ait tüm düzeltme,inceleme ve itiraz işlemleri Karayolları Genel Müdürlüğü tarafından yapılmakta olup, HGS geçişlerinizle ilgili bu taleplerinizi
hgs@kgm.gov.tr e-posta adresine, 0850 460 60 60 KGM HGS Çağrı Merkezine iletebilirsiniz.
0850 460 60 60 (KGM) ve 444 17 88 (PTT) numaralarından müşteri hizmetlerine ulaşabilirsiniz.
HGS ile ilgili ayrıntılı bilgiye ve HGS geçiş ihlal cezalarına, http://hgsmusteri.ptt.gov.tr adlı internet sayfasından ulaşılabilmektedir.